:cravings

DATE: 2011-01-09 TIME: 23:14:49 → uncategorized


stuff i just got to have..

Fan, jobbigt asså. Costa eller inte costa? Pank eller inte pank? Jag vet att brudarna vill att jag ska följa med dom, men det är deras studentresa och jag är så freaking jävla pengalös just nu. Står vid ett stort crossroad. Problemet är att man inte kan ta ett sista minuten beslut utan det måste ske nu. Jag vet även att om jag hade åkt så hade jag haft the time off my life. Men jag vet inte om det är värt pengarna. Jag vet bara inte.

Jag har även haft den bästa helgen på so long. Underbar utgång i fredags, mys med pojkvännen igår och idag. En behövd helg. Imorgon är det skola och jag vill bara spy. Idrotts-uppsatsen är finally avcheckad. 2 things left to go.
0 COMMENTS

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0