:ord från hjärtat

DATE: 2011-01-27 TIME: 09:29:10 → hope, love & dreams scribbled down on paper

Jag somnar med mobilen brevid för jag väntar på ett "godnatt". Jag vaknar med mobilen brevid för jag väntar på ett "godmorgon". Mobilen blinkar inte. Inga nya meddelande. Jag väntar på att du ska säga att du älskar mig. Tystnad. Du är tyst. Jag väntar på att du ska förstå mig. Du försöker inte. Tillit, kärlek, respekt och trygghet - det är vad vi har. Nu är jag rädd. Nu sänks tilliten. Respekten finns inte mer. Om du tar bort kärleken, då försvinner jag inombords. Hur kan något som kändes så rätt börja tappa sin gnista? Hur kan något så fint börja bli fult? Att jag skulle få ha tanken av att jag kan förlora dig, det va jag inte beredd på. Att jag skulle gråta varje dag, var jag inte beredd på. För när det handlar om kärlek, så gäller det att hitta han som inte skapar dina tårar, utan torkar dom. Vart tog min prins vägen?
0 COMMENTS

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0