:day 05 - a (three) moment(S) you always will remember

DATE: 2011-02-13 TIME: 21:28:43 → the list


1. lady gaga på scen i malmö arena, den 19 november 2010
det var nog det grymmaste och det vackraste jag någonsin sett i hela mitt liv. dock så glömde jag och natta camera så det blev mobil bilder x1000 och ja, alla bilder ser typ ut såhär. men whatever! det är upplevelsen som räknas. och fan, vilken j*vla upplevelse det var! den kvinnan är ren magi och jag älskar henne med hela mitt hjärta. hon är min inspirationskälla och hon är en person jag ser upp till.


/min pojkvän kommer döda mig pga. bilden but screw that!/ 2. när jag fann min kärlek
22 maj 2010 blev jag och denna grabben ett vi. vi träffades dock ca en månad innan (typ, 23 april) på the tivolis dansgolv. jag är förälskad. han är ljuset i mitt liv. han är min trygghet. utan honom så är jag inte hel. forever yours, forever mine ♥


3. när denna bruttan föddes
20 maj 2005 föddes hon. jag minns det som igår. gick i nian då, och jag hade rast. fick ett mms runt 10:00, en bild på carina och nyfödda lilla esmeralda. mobilen åkte i golvet och jag skrek mig hes. fick dagen ledigt och åkte till sjukhuset, där jag fick hålla henne. åh, hon var (hon ÄR) så fin. den 20 maj 2011 fyller hon 6 år. det känns som det var igår som jag lärde dig gå. jag saknar dig så mycket. jag älskar dig esmi.

0 COMMENTS

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0