:day 01 - introduce yourself

DATE: 2011-02-06 TIME: 15:27:02 → the list

jag heter sabrina nilsson, är född 920228 och fyller 19 år nu i februari. jag bor i höganäs, helsingborg som ligger i vackra skåne. men det är inte min hemort, här har jag bara varit bosatt i ca 3-4 år. hemorten är malmö, en av de vackraste städerna som finns, iallafall var malmö det på min tid. jag bor med min mor, min storasyster, min morsas man, min kanin och vår gemensama katt i ett vitt hus. dock flyttar min storasyster hem till sin man snart. jag är inte så wow för huset men vår trädgård är to die for. jag håller på att utbilda mig till pedagog på gymnasiet victum som ligger i centrala helsingborg. jag är kär i kärleken. jag har en grabb, som heter victor wikeborg, som jag älskar. vi har stått brevid varandra i 8 mån nu.

övergår till min personlighet. jag tycker inte om "fack" och vill inte ligga i ett så jag säger som det är - jag är allt i ett. jag är envis men även kan jag ge med mig. jag är en väldigt social person men kan vara tyst som en mus ibland. jag är glad men kan även bli jävligt arg. jag är generös men vill egentligen nästan aldrig ge bort något. jag kan vara världens lyckligaste en dag men nästa dag vilja skrika utav sorg. jag är en sprallig person men jag älskar att ligga nerbäddad i soffan.

mina intressen är enkelt. musik, umgås med människor och resa. musik är något som jag har varit intresserad av i över flera år, jag har fastnat i lite olika genreér lite då och då men just nu lyssnar jag på allt. jag är en person som söker efter musik som berör. musik som kan tilltala dig på alla sätt. musik som kan få dig att känna dig som du är "on top off the world" men även musik som kan få dig att gråta floder. dansa till 05:00 på morgonen, sitta på 06:05 bussen hem, det är aldrig fel! att sedan få vara social och träffa nya människor är ett plus i kanten. men det är inte allt med att umgås handlar om. jag älskar att ha film-maraton med tjejerna, jag älskar våra shoppingrundor, jag älskar att fika, prata och skratta. jag älskar att gosa in mig i pojkvännens famn och glo en halvtråkig film med en skål popcorn brevid. jag älskar att bara sitta brevid min mamma och bara ...sitta. att få se (i stort sett) hela världen är något som jag drömmer om. jag vill besöka världens (nästan) alla hörn, jag vill smaka på all mat som jordklotet har att erbjuda, jag vill bada i alla världens hav och jag vill se vartenda djur.
2 COMMENTS
Jeanette

sv : tack :)

2011-02-06, 21:05:30 http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
STYLE CRUSH

HÄRLIG LÄSNING DÄR!



sv: haha jag gillar den också!

2011-02-06, 22:37:23 http://malinronnquist.se

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0