Cravings week 47

DATE: 2010-11-25 TIME: 22:43:29 → uncategorized


Lägger in denna veckans största cravings igen. Jag längtar efter en skinn-korsett. Längtar
efter ett par hög-midjade mjukisbyxor. Längtar efter ett par gröna, helst lite lösa, byxor.
Längtar efter en tajt skinn-kjol. Längtar efter en mysig, svart pälsjacka. Det andra är jag
redan ägare av. Detta är bara hur jag hade matchat det.

Just nu njuter jag av doften av en nyfärgad utväxt. Det är vackert att få vara lite
rödhårigare igen. Att blanda det röda i allt det vita. En vacker syn. Kan ge er en
liten allmän information också, imorgon är det sista dagen efter tre veckors praktik.
Det gick snabbt, för snabbt. Men ändå inte tillräckligt snabbt. Handen på hjärtat - jag
kommer sakna dom. Rejält. Barn kan lysa upp ens dag, genom att le. Bara genom att le.

0 COMMENTS

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0