dancing in the moonlight

DATE: 2010-12-26 TIME: 19:01:28 → photo/s







1. driiiiiiinkar! 2. cointreaupolitan♥ 3. fuck the dealer 4. fina otilia 5. kära joss 6. jag och otilia, smått dragna

Så, här är några bilder från igår! Vi började med tacos, drinkar, kortspel och lite singstar hemma hos Joss sedan fortsatte vi ut till Tempel. Fick pröjsa 160kr men det var värt det! Vi var även en, eller rättare sagt 15 st, rundor inne på Lila helvetet och tog shots och 2-3 st Redbullvodka. Jag hade en underbar kväll, tills min mage började krampa och jag fick bege mig hem. Kom inte på 03:30 bussen hem, så jag fick sitta och bli underhållen av Stensson och Norton tills mina brudar anlände runt 05:00. Inte nog med det så var 06:05 bussen försenad och kom inte förrens 06:30 men vi hade ett grymt trevligt sällskap så det gjorde ingenting! Resan hem var lika rolig som väntetiden. Så, jag tackar återigen för en helt underbar kväll! Idag ska jag inte göra något annat än att ta det lugnt. Love!
0 COMMENTS

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0