:lista 2010

DATE: 2010-12-31 TIME: 13:09:00 → hope, love & dreams scribbled down on paper

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, t.ex. blivit myndig, dansat med vännerna till 5 på morgonen och fått säga hejdå till en bästa vän.
Några nyårslöften? 
Det blir det gamla vanliga - börja röra på sig mer. Jag har iallafall klarat ett - sluta röka. 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp!
Vilka länder besökte du?
Turkiet och Danmark var nog de enda. 
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
22 maj, 19 november, 30 oktober och hela juni/juli månad.
Vad var din största framgång 2010?
Fick VG i kursen engelska A!
Största misstaget?
Det är inte värt att skriva om. 
Bästa köpet?
Min skinnväst. Köptes dock väldigt sent på året, men jag dyrkar den. 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder. Sprit. Inträde till klubbar. Biljetter till konserter. 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Småsakerna, dvs. min pojkvän, min familj och mina vänner - allt dom har gjort för mig under detta året. Även konserterna jag varit på - Lady Gaga och Erik Hassle. Det var oslagbart.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
California Girls, Från och med Du, A drop in the ocean.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Betydligt mycket gladare. Har dock funnits riktiga downs, men jag har fått mitt leende tillbaka lika snabbt som det försvann - tack vare mina underbara människor.
Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på stunder. Inte bråkat som jag gjort. Inte varit så självisk som jag varit.
Favoritprogram på TV?
One tree hill, Medium, desperata.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Väcktes av en underbar familj med presenter. Gjorde inget speciellt, jag fyllde år en söndag. Men på fredagen därefter, den 5 mars drog jag och tjejerna ut och gjorde staden.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svart, fransar, skinn. Men även jeans, t-shirt och slappt. 
Den bästa nya personen du träffade?
Personer som jag känt sen innan har blivit de bästa personerna detta året. Min pojkvän är en av de bästa. Världens bästa.
0 COMMENTS

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0